مجموعه سپیدان سیستم شما را به خرید بهترین بهترین نرم افزارهای مالی و حسابداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

قیمت خرید نرم افزار جامع سپیدار حسابداری

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی بخش های اصلی نرم افزار جامع سپیدارآموزش تخصصی نرم افزار جامع سپیدار

استفاده از سیستم های نوین حسابداری با بهره گیری از نرم افزارها نقش مهمی در پیشبرد اهداف شرکت های مختلف و کاهش هزینه ها دارد. برای این منظور یکی از بهترین این محصولات، نرم افزار جامع سپیدار حسابداری است که به صورت تخصصی توسط نمایندگان رسمی آموزش و ارائه می شود. برای خرید یا سفارش آنلاین این سیستم، علاوه بر اطلاع از قیمت نیاز به کسب اطلاعات دیگری نیز دارید، که به بررسی آنها می پردازیم.

قیمت خرید نرم افزار جامع سپیدار حسابداری

معرفی بخش های اصلی نرم افزار جامع سپیدار

معرفی بخش های اصلی نرم افزار جامع سپیدار نرم افزار جامع سپیدار با هدف پیشبرد اهداف مدیریتی و افزایش سرعت کار برای شرکت های کوچک طراحی شده است. این نرم افزایش شامل چهار بخش کلی خدماتی بازرگانی، پیمانکاری و تولیدی است. همچنین به گونه ای طراحی شده است که به راحتی 10 سیستم کلی را پوشش می دهد تا شرکت ها بتوانند در قالب آن کلیه فعالیت های روزانه خود را انجام دهند.
استفاده از این نرم افزار نیاز به آموزش اولیه دارد که معمولاً به صورت کاملاً حرفه ای توسط کارشناسان طراح در قالب سی دی ارائه شده است. این نرم افزار جامع به راحتی می تواند بخش های عملیاتی، حسابداری، مالی، تامین، خرید، فروش و مشتریان را پوشش دهد. چند نمونه از بخش های اصلی و سیستم های نرم افزار سپیدار حسابداری عبارتند از:

  • سیستم دارای ثابت
  • سیستم مشتریان و فروش
  • سیستم حسابداری
  • سیستم تردد
  • سیستم پیمانکاری

با استفاده از سیستم حسابداری جامع سپیدار می توانید به راحتی حساب های سود و زیان را به صورت روزانه بررسی کنید. همچنین سندهای افتتاحیه و اختتامیه را ثبت کنید. انجام عملیات پایان سال مالی بدون کوچکترین هزینه یا صرف زمان اضافی از طریق این سیستم امکان پذیر خواهد بود.

آموزش تخصصی نرم افزار جامع سپیدار

آموزش تخصصی نرم افزار جامع سپیدار استفاده از سیستم تخصصی سپیدار مزیت های را برای شرکت های متقاضی خرید این محصول به همراه دارد. قابلیت هایی نظیر اطلاع از حذف یا اصلاح اسناد مالی از طریق پیامک، گزارش گردش حساب و مانده، تبدیل ارزهای مختلف در عملیات تجاری و … را می توان از فواید این محصول عنوان کرد.
قیمت فروش نرم افزار سپیدار به نسبت کارآیی آن و همچنین شرکت عرضه کننده همواره متغیر است. نوع سیستم و چگونگی نصب و میزان کارآیی از جمله مواردی هستند که در تعیین قیمت نرم افزار سپیدار تاثیرگذار خواهند بود.
قیمت سیستم ها و زیر سیستم های کاملاً متفاوت هستند که از طریق نمایندگان فروش آنلاین و فروشندگان مجاز می توانید از آن مطلع شوید. البته باید خاطر نشان کرد که برخی امکانات جانبی مانند قفل مدیریتی، ثبت اطلاعات چندگانه، تعداد کاربران همزمان یا اضافه در تعیین و افزایش قیمت ها تاثیرگذار هستند. بنابراین هزینه خرید و سفارش سیستم ها و امکانات جانبی به همراه آموزش آن کاملاً متفاوت است.
اگر قصد خرید و یادگیری تخصصی نرم افزار جامع سپیدار را دارید، از طریق نمایندگی سپیدان حساب ممتاز و به صورت آنلاین می توانید اقدام به استعلام قیمت و ثبت سفارش مورد نیاز خود کنید.

سیدهادی موسوی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه سپیدان حساب شما را به خرید بهترین نرم افزارهای مالی و حسابداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *