مجموعه سپیدان سیستم شما را به خرید بهترین بهترین نرم افزارهای مالی و حسابداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

قیمت آخرین دمو سپیدار سیستم

آنچه در این مقاله می خوانید...

آیا سپیدار سیستم نسخه آزمایشی دارد؟ارائه دمو سپیدار سیستم توسط نماینده رسمی

قیمت آخرین دمو سپیدار سیستم در بازار داخلی ایران مناسب اعلام می ‌شود و این امر باعث می گردد که شرکت های مختلف نسبت به خرید این محصول تمایل داشته باشند. قیمت آخرین دمو سیستم تولید شده در شرکت سپیدار بر اساس ماژول های مورد نیاز مشتریان و همچنین بر مبنای شرایط محیطی شرکت مشخص می گردد.

قیمت آخرین دمو سپیدار سیستم

آیا سپیدار سیستم نسخه آزمایشی دارد؟

آیا سپیدار سیستم نسخه آزمایشی دارد؟ نرم افزارهای سپیدار به عنوان معتبرترین نرم افزارهای حسابداری در بازار ایران در دسترس مشتریان قرار می ‌گیرد. تولید این نوع نرم‌افزار ها توسط شرکت همکاران سیستم بر اساس بهترین تکنولوژی ها و برترین آنها صورت  می پذیرد و این سیستم‌ ها به صورت یکپارچه وارد عمل می ‌شوند می ‌توانند همه فرآیندهای مالی یک شرکت را تحت پوشش خود قرار دهند.

شرکت ‌های مختلف برای ارزیابی بهتر سیستم های حسابی خود از سپیدار سیستم استفاده می ‌کنند. آنها در زمان خرید این محصول تمایل دارند بدانند سپیدار سیستم دارای نسخه آزمایشی هست یا خیر؟

سپیدار سیستم نسخه آزمایشی نیز دارد که کارکرد و محیط نسخه آزمایشی این نرم ‌افزار، مطابق با نرم‌افزار اصلی است. وتمامی سیستم‌های سپیدار را شامل می شود.

از مهمترین ویژگی های نسخه آزمایشی سپیدار همکاران سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای راهنمایی های متنی و فیلم های آموزشی
  • دارای آخرین آپدیت های نرم افزار اصلی
  • امکان پاک کردن دیتا در آن و استفاده مجدد به هر تعداد
  • دارای عدم وجود محدودیت زمانی
  • قابلیت امکان ثبت تا ۱۰۰ سند
  • شامل تمامی سیستم های سپیدار

ارائه دمو سپیدار سیستم توسط نماینده رسمی

ارائه دمو سپیدار سیستم توسط نماینده رسمی خرید دمو سپیدار سیستم توسط شرکت های مختلف با هدف ارزیابی اطلاعات مالی شرکت صورت می ‌پذیرد. دمو سپیدار توسط نماینده های رسمی در قیمت‌ های متفاوت به مشتریان معرفی می گردد.

قیمت دمو سپیدار بر اساس ماژول های تولیدی این محصول و همچنین بر اساس نیاز مشتریان مشخص می گردد. دمو سپیدار برای کسب و کارهای مختلف در نمونه های متنوع تولید می شود.

 ارائه دمو سپیدار سیستم توسط نماینده های رسمی در سراسر کشور باعث می ‌شود که قیمت فروش این محصول نسبت به دیگر روش های خرید مناسب تر باشد.

علاوه بر این موضوع ارائه این محصول توسط نماینده های رسمی بر اساس یکسری اطلاعات انجام می پذیرد که می ‌تواند در نحوه استفاده این محصول مشتریان را راهنمایی نماید.

همچنین ارائه این محصول توسط نماینده های رسمی باعث می شود که مشتریان با پشتیبانی ‌های قوی آن در ارتباط بوده و مشخصات فنی و اطلاعات دقیق تری از نوع نرم‌افزار به دست آورند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از نماینده رسمی این محصول در سراسر کشور با ما در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهیم.

سیدهادی موسوی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه سپیدان حساب شما را به خرید بهترین نرم افزارهای مالی و حسابداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *