مجموعه سپیدان سیستم شما را به خرید بهترین بهترین نرم افزارهای مالی و حسابداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

قیمت عرضه نرم افزار سپیدار آموزشی

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای استفاده از نرم افزار سپیدار آموزشیمرکز خرید نرم افزار سپیدار آموزشی در تبریز

امروزه قیمت عرضه نرم افزار سپیدار آموزشی با توجه به نوع سفارشات متفاوت می باشد. همچنین قیمت عرضه سپیدار آموزشی به صورت مستقیم از شرکت پخش و نمایندگی فروش آن بسیار مناسب تر می باشد. خریداران برای اطلاع از قیمت جدید این نرم افزار به صورت عمده می توانند از طریق همین سایت اقدام نمایند. همچنین لازم به ذکر است بدانید با خرید عمده این محصول می توانید با پرداخت هزینه کمتر از سود بالایی بهره مند شوید.

قیمت عرضه نرم افزار سپیدار آموزشی

راهنمای استفاده از نرم افزار سپیدار آموزشی

راهنمای استفاده از نرم افزار سپیدار آموزشی

بی شک سپیدار حساب ممتاز یکی از موفق ترین نمایندگی های فروش نرم افزار های مالی و مدیریتی در کشور می باشد و شرکت های بسیار زیادی در حال استفاده از محصولات نرم افزاری همکاران سیستم هستند یکی از پرطرفدار ترین محصولات نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم می باشد. در ادامه با راهنمای استفاده از این نرم افزار بیشتر آشنا می شوید:

ابتدا باید برنامه سپیدار را اجرا کرده و سپس مطابق با موارد زیر اقدام نمایید.

    • در پنجره‌ی ورود به سیستم منویی با عنوان “تنظیم سرور بانک اطلاعاتی و قفل ” وجود دارد که باید ابتدا بر روی آن کلیک نمایید.
    • سپس در مرحله بعد، گزینه ای تحت عنوان “shortcut” وجود دارد که پس از کلیک بر روی آن، در قسمت “IP address” آی پی سیستم را مشاهده می کنید.
    • در مرحله بعد، در منوی “Start” کلمهٔ “cmd” باید تایپ شود و سپس در پنجره‌ ای که باز شده می توانید عبارت “ipconfig” را تایپ کرده و اینتر بزنید.

    با توجه به مراحل گفته شده در بالا می توانید از این نرم افزار استفاده های زیادی برای حسابداری مالی، حسابداری خرید، حسابداری فروش، حسابداری حقوق و دستمزد و… استفاده نمایید.

    مرکز خرید نرم افزار سپیدار آموزشی در تبریز

    مرکز خرید نرم افزار سپیدار آموزشی در تبریز یکی از مواردی که به جرات می توانم بگویم که تاثیر بسزایی در قیمت خرید نرم افزار سپیدار آموزشی دارد، مرکز خریدی است که شما محصول مورد نیازتان را از آن جا خریداری می کنید.

    همانطور که اطلاع دارید پیدا کردن مرکز خریدی مطمئن و معتبر برای خریداران از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل این نمایندگی فروش در سراسر کشور انواع محصولات خود را با قیمت ویژه ارائه می دهد.

    مرکز خرید این نرم افزار در تبریز محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رساند. توجه داشته باشید هیچ مکانی در کشور وجود ندارد که محصولات خود را منصفانه تر از این نمایندگی به فروش برساند.

    برخی از مراکز خرید در اقصی نقاط کشور این محصول را با قیمت بالا در بازار به فروش می رسانند. لازم است که بگویم این مراکز برای سود بیشتر محصولات خود را با دو الی سه برابر قیمت آن به فروش می رسانند، از این رو برای خرید مطمئن می توانید با ما در ارتباط باشید.

    سیدهادی موسوی

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

    مشاوره و فروش

    مجموعه سپیدان حساب شما را به خرید بهترین نرم افزارهای مالی و حسابداری دعوت می نماید.
    کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    [gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

    0

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *