مجموعه سپیدان سیستم شما را به خرید بهترین بهترین نرم افزارهای مالی و حسابداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

قیمت راهکاران ابری سپیدار سیستم

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کلی نرم افزار حسابداری سپیدارخرید نرم افزار حسابداری سپیدار به قیمت مناسب

امروزه به دلیل پیچیده شدن شرایط تجارت و همچنین گستردگی کسب و کارها در شرکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف نرم افزارهای حسابداری یکی از محصولات ضروری است که باید در هر شرکت یا فروشگاهی وجود داشته باشد. نرم افزار راهکاران ابری سپیدار سیستم یکی از بهترین نرم افزارهای فارسی حسابداری عرضه شده در کشور به حساب می‌آید. قیمت سپیدار سیستم بسته به نوع نرم افزار و فروشگاهی یا شرکتی بودنش، پیشرفته یا ابتدایی بودن آن و چند پارامتر دیگر تعیین می‌شود.

قیمت راهکاران ابری سپیدار سیستم

مشخصات کلی نرم افزار حسابداری سپیدار

مشخصات کلی نرم افزار حسابداری سپیدار قبل از اینکه بخواهیم در مورد نرم افزار سپیدار سیستم بگوییم بد نیست با شرکت سپیدار سیستم آشنا شویم. این شرکت یکی از شرکت‌هایی است که در گروه نرم افزاری همکاران سیستم و در سال 1387 کار خود را در کشور شروع کرده است.
فعالیت این شرکت در زمینه تولید دو نرم افزار حسابداری و فروشگاهی بسیار باکیفیت به نام نرم افزار حسابداری سپیدار و نرم افزار فروشگاهی دشت شروع شده و ادامه پیدا کرده است.

همانطور که گفته شد نرم افزار سپیدار یک نرم افزار حسابداری به حساب می‌آید که تولید داخل است و لذا تمام سیستم کار آن بر اساس زبان فارسی و با توجه به شرایط اقتصادی و پارامترهای مهم موجود در اقتصاد کشور ما تولید شده است و همین موضوع یکی از مهمترین مشخصات این نرم افزار است.

نکته دومی که در مورد این نرم افزار وجود دارد این است که نرم افزار سپیدار، یک پکیج جامع به حساب می‌آید اما به صورت کلی به دو نرم افزار تقسیم می‌شود. یکی نرم افزار جامع و حرفه‌ای که برای شرکت‌های بزرگ و حسابداران حرفه‌ای بسیار مفید است و دیگری نرم افزار دمو سپیدار سیستم که نرم افزاری ساده‌تر نسبت به نرم افزار اصلی است و برای اشخاص و شرکت‌ها یا مراکزی مناسب است که فعالیت محدودی دارند و فقط به دنبال داشتن یک نرم افزار حسابداری مناسب و ساده برای حل مشکلات حسابداری خود می‌باشند.

نرم افزار سپیدار از نظر شکل کلی دارای چندین زیر مجموعه است که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به سیستم حسابداری، سیستم دارایی ثابت و پرداخت، سیستم مشتری، فروش و تولید، سیستم سفارش گیری و …. اشاره کرد.

خرید نرم افزار حسابداری سپیدار به قیمت مناسب

خرید نرم افزار حسابداری سپیدار به قیمت مناسب بهترین روشی که برای خرید سپیدار سیستم وجود دارد خرید اینترنتی است. این سایت نماینده رسمی فروش و همچنی آموزش کار با نرم افزار سپیدار حسابداری می‌باشد و از این طریق می‌توانید این محصولات را سفارش دهید.

علاوه بر این، شماره تلفن‌های موجود در این سایت هم می‌تواند شما را به متخصصین فروش ما وصل کند تا با مشورت با آن‌ها اطلاعات دقیق‌تری در مورد این نرم افزارها و خصوصیات منحصر به فردشان به دست بیاورید.

سیدهادی موسوی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه سپیدان حساب شما را به خرید بهترین نرم افزارهای مالی و حسابداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *