مجموعه سپیدان سیستم شما را به خرید بهترین بهترین نرم افزارهای مالی و حسابداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

قیمت آموزش سپیدار حسابداری در مرکز تخصصی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل استقرار نرم افزار سپیدار در شبکهشرکت فروش نرم افزار سپیدار به قیمت پایین

نرم افزار سپیدار با هدف مدیریت و برنامه ریزی دقیق و مدبرانه در خصوص بنگاه های معاملاتی کوچک، که امروزه بالاترین مقدار از مشاغل را در سطح کشور عزیزمان ایران اسلامی به شمار می آورد تشکیل یافته است. در واقع به کمک این سیستم، عوامل مدیریتی شرکت می توانند تصمیمات بزرگ و کوچک خود را با آگاهی کامل از اطلاعات موجود به انجام برسانند. جهت دریافت آخرین قیمت سپیدار حسابداری در مرکز تخصصی، تا پایان این مقاله ما را همراهی نمایید.

قیمت آموزش سپیدار حسابداری در مرکز تخصصی

مراحل استقرار نرم افزار سپیدار در شبکه

مراحل استقرار نرم افزار سپیدار در شبکه در خصوص بنگاه های معاملاتی کوچک که نرم افزار سپیدار کار تحلیل امور مالی آنها را انجام می دهد، باید دقت فرمایید که به صورت تقریبی 90 درصد از ارزش افزوده کشور، از این مناطق تامین می گردد.

در واقع به ازای هر 200 نفر در ایران یک بنگاه کوچک وجود دارد. در نتیجه این شرکت ها همواره نیاز به داشتن تحلیلی در خصوص منابع مالی و مالیاتی خود پیدا خواهند نمود. 

قبل از آغاز نصب مراحل استقرار بخش های مختلف نرم افزار باید کاربر شناخت کلی نسبت به کلمات و مفاهیم حسابداری و فرایند های شرکتی نظیر مدل های مختلف سند های حسابداری، انواع حساب های سودی و زیانی و هم چنین تسلط بر رایانه را داشته باشد.

به منظور شروع این برنامه باید آن را از بخش نصب به عنوان ادمین، بارگذاری نمایید. پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، برنامه از شما می خواهد که عنوان کاربر را انتخاب نمایید. در اینجا شما با دو گزینه کلاینت و سرور مواجه هستید، که کلاینت عبارت مدنظرتان خواهد بود.

پس از آن، باید مسیر نصب برنامه در داخل سیستم را مشخص نمایید. بهتر است که این کار را در پوشه ای خارج از پوشه اصلی نصی ویندوز به انجام رسانیده تا در صورت آسیب دیدن ویندوز، خطری اطلاعات حیاتی مالی شرکت را تهدید نکند.

پس از پایان استقرار نرم افزار، متوجه خواهید شد که این برنامه تا یکسال به شما خدمات پس از فروش، پشتیبانی 24 ساعته آنلاین و همین طور بروز رسانی های رایگان ارائه خواهد داد.

شرکت فروش نرم افزار سپیدار به قیمت پایین

شرکت فروش نرم افزار سپیدار به قیمت پایین این مجموعه به عنوان نمایندگی رسمی فروش سپیدار سیستم، سال های سال است که مشغول به فعالیت در حوزه های استراتژی مالی در کشور می باشد. شما عزیزان می توانید به منظور دریافت آخرین قیمت تولید سپیدار سیستم، از طریق درگاه اینترنتی معرفی شده در این صفحه، به وبگاه اینترنتی شرکت مراجعه نمایید.

اطلاعات شرکت خود را در فرم های مندرج در سیستم پر نموده و برای ما ارسال نمایید. پس از انجام بررسی های لازم، در کوتاه ترین زمان ممکن، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و محصول را به صورت کامل در اختیار شما قرار خواهند داد.

سیدهادی موسوی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه سپیدان حساب شما را به خرید بهترین نرم افزارهای مالی و حسابداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *