مجموعه سپیدان سیستم شما را به خرید بهترین بهترین نرم افزارهای مالی و حسابداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

آموزشی نرم افزار جامع سپیدار با قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

آیا از نرم افزار جامع سپیدار پشتیبانی می شود؟هزینه دوره آموزشی نرم افزار جامع سپیدار

امروزه استفاده از نرم افزارهای حسابداری در همه فروشگاه ها به امری بسیار رایج تبدیل شده است و به این ترتیب صاحبان فروشگاه و مشاغلی که با خرید و فروش کالا سرو کار دارند می تواند خود شخصا عملیات حسابرسی را انجام دهند. نرم افزار جامع سپیدار یکی از بهترین برنامه های حسابداری است که طرفداران این محصول می توانند در دوره آموزشی این نرم افزار شرکت کنند. برای اطلاع از نحوه و چگونگی دوره آموزشی این نرم افزار می توانید با ما ارتباط برقرار کنید.

آموزشی نرم افزار جامع سپیدار با قیمت مناسب

آیا از نرم افزار جامع سپیدار پشتیبانی می شود؟

آیا از نرم افزار جامع سپیدار پشتیبانی می شود؟

یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری که دارای پشتیبانی بسیار عالی می باشد نرم افزار جامع سپیدار است. این محصول علاوه بر این که از قدرت تحلیل داده بسیار بالایی برخوردار است توسط شرکت برنامه نویسی آن به خوبی پشتیبانی می شود.

پشتیبانی تلفنی این نرم افزار در کلیه ایام سال به غیر از روزهای 12 و 13 فروردین فراهم می باشد و با توجه به نوع امکانات خریداری شده می توان به صورت تلفنی از خدمات پشتیبانی این محصول از ساعات 8 تا 18 هر روز بهره برد.

امکان چت و گفتگوی آنلاین با کارشناسان پشتیبانی این سیستم در روزهای غیر تعطیل و در فواصل بین ساعت 8 تا 17 به راحتی فراهم می باشد و خریداران این محصول می توانند با عضویت در باشگاه مشتریان از همه این خدمات استفاده نمایند.

علاوه بر این، خدمات پشتیبانی از این نرم افزار تنها محدود به پاسخگویی به مشکلات و سوالات نبوده و فایل های بروز رسانی نرم افزار، طراحی گزارش و امکان دریافت گزارشات تکمیلی به راحتی فراهم می باشد.

خدمات پشتیبانی این محصول در یک بازه زمانی 365 روزه می باشد و از زمان خرید نرم افزار تا پایان سال شمسی محاسبه می گردد.

همچنین پشتیبانی از قفل های آموزشی در مورد چگونگی نصب و راه اندازی نرم افزار از شنبه تا چهار شنبه و از ساعت 15 تا 17 صورت می گیرد.

هزینه دوره آموزشی نرم افزار جامع سپیدار

هزینه دوره آموزشی نرم افزار جامع سپیدار

برای کسانی که جهت مدیریت کسب و کار و حسابرسی فروشگاه خود اقدام به خرید نرم افزار جامع سپیدار می کنند دوره آموزشی این نرم افزار برگزار می شود تا با مهارت بیشتری از این نرم افزار استفاده کنند.

برای اطلاع از هزینه دوره آموزشی و قیمت نرم افزار سپیدار می توانید با مسئول فروش نرم افزار سپیدار ارتباط برقرار کرده و نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

این محصول دارای پشتیبانی کامل بوده و می تواند همه احتیاجات و اطلاعات مورد نیاز برای حسابرسی یک واحد فروشگاهی را به خوبی تامین نماید.

این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن و از طریق پست پیشتاز به آدرس خریداران در هر گوشه ایران ارسال می گردد.

سیدهادی موسوی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه سپیدان حساب شما را به خرید بهترین نرم افزارهای مالی و حسابداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *