مجموعه سپیدان سیستم شما را به خرید بهترین بهترین نرم افزارهای مالی و حسابداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

سپیدار چه بسته هایی دارد ؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

سپیدار چه بسته هایی دارد ؟۱- بسته ی تولیدی سپیدار :۲- بسته ی خدماتی سپیدار :۳- بسته ی بازرگانی سپیدار :۴- بسته ی پیمانکاری سپیدار :
بسته ی پیمانکاری سپیدار

سپیدار چه بسته هایی دارد ؟

بسته های سپیدار شامل حوزه های تولیدی ، خدماتی ، بازرگانی و پیمانکاری می باشد که شما میتوانید یکی از بسته های شخصی سازی شده متناسب با نوع کسب و کار خود را برای فعالیت های حسابداریتان انتخاب نمایید.
در زیر راجع به این چهار بسته ی سپیدار بیشتر صحبت خواهیم کرد :

۱- بسته ی تولیدی سپیدار :

بسته تولیدی سپیدار

با بسته تولیدی سپیدار امکان محاسبه و قیمت‌گذاری کالاهای تولید شده وجود دارد. همچنین می‌توانید به تفکیک هر کالا، سود یا زیان فروش آن کالا را برآورد کنید. این بسته به شما امکان می‌دهد تا از آخرین موجودی انبار محصول و مواد اولیه خود با خبر شوید و با استفاده از امکان مدیریت پیام، زمان سفارش و زمان تحویل مواد اولیه خود را شناسایی کنید.

با استفاده از گزارش‌های متنوع در هریک از سیستم‌ها و گزارش‌های فعالیت‌های روز به صورت تجمیعی به شما امکان می‌دهد تولید و فروش روزانه خود را بررسی کرده و در جریان آخرین تحولات و انحرافات فرآیند تولید خود قرار بگیرید.

۲- بسته ی خدماتی سپیدار :

بسته ی خدماتی سپیدار

با استفاده از بسته خدماتی سپیدار امکان تعریف و صدور فاکتور خدمت وجود دارد. بر این اساس می‌توانید کالا و خدمات متفاوت با قیمت‌های مختلف را در انواع متفاوتی از فروش به مشتریان عرضه کنید.

با استفاده از گزارش‌های متنوع در هریک از سیستم‌ها و گزارشات فعالیت‌های روز به صورت تجمیعی به شما امکان می‌دهد درآمد ناشی از خدمات را به صورت روزانه بررسی کنید.

گزارش‌های مرور فروش خدمات به شما امکان تشخیص خدمات پر کاربرد و پر سود را می‌دهد و می‌توانید سود و زیان خدمات ارائه شده را برآورد کنید.

۳- بسته ی بازرگانی سپیدار :

بسته  بازرگانی سپیدار

بسته بازرگانی سپیدار این امکان را به شما می‌دهد تا در هر لحظه بتوانید موجودی انبار خود را کنترل کنید و با استفاده از امکان مدیریت پیام از حداقل موجودی خود و نقطه سفارش مطلع شوید.

با استفاده از گزارش‌های متنوع در هریک از سیستم‌ها و گزارش‌های فعالیت‌های روز به صورت تجمیعی به شما امکان می‌دهد خرید و فروش روزانه خود را بررسی و در جریان آخرین تحولات کسب و کار خود قرار بگیرید.

گزارش‌های مرور فروش به شما امکان می‌دهد کالاهای پر فروش و سود آورتر خود را شناسایی کنید .

این موضوع برای ثبت سفارش‌ها در زمان مناسب برای خرید این دسته از کالاها ضروری است.

۴- بسته ی پیمانکاری سپیدار :

بسته ی پیمانکاری سپیدار

با استفاده از بسته پیمانکاری می‌توانید بهای تمام شده هر پروژه و قراداد را در لحظه محاسبه کرده و با مقایسه با درآمدهای ناشی از صورت وضعیت‌های تایید شده به سود و زیان هر فعالیت، قرارداد و پروژه دست پیدا کنید.

همچنین شما می‌توانید انحرافات هزینه‌ای و میزان کارایی هر مدیر پروژه را با مقایسه هزینه‌های ثبت شده و هزینه‌های برآورد شده هر پروژه اندازه‌گیری کنید.

امکانات گزارش‌گیری متنوع در این بسته به شما امکان می‌دهد تا به تفکیک قراداد و پروژه کارت پیمان را استخراج و میزان وصول و پرداخت به ازای هر قراداد و پروژه را شناسایی کنید و از مبالغ تسویه نشده هر پیمان هم مطلع شوید.‌‌

سیدهادی موسوی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه سپیدان حساب شما را به خرید بهترین نرم افزارهای مالی و حسابداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *